Koftoman

Har faktiskt, hör och häpna pluggat en stund nu, på en lördagskväll. Jag vet, det är fruktansvärt men det var inget jag ville se på tv så då tänkte jag att det var lika bra att passa på. Har väl suttit och läst i cirka två timmar nu men nu började det rycka i kroppen och koncentrationen tröt. Dags för en paus med andra ord. pluggar management just nu, mycket att läsa men väldigt lite fakta, vilket är mycket frustrerande eftersom det tar sådan tid att plöja sig i genom texten.

Bläddrade lite i hm:s katalog imorse. Fanns faktiskt en del fint som jag skulle kunna tänka mig, bland annat ett par shorts och en fin kofta. Ja, jag är koftberoende, världens bästa plagg! Det passar liksom till allt och är jätte skönt. Hur bra som helst helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback