Ledighet

Åhh, äntligen är tentan skriven! Vågar inte uttala mig om hur det gick men måste ändå säga att jag känner mig säker på att minst få Godkänt (peppar peppar). Känlan efter att ha avslutat en kurs är så skön att det knappt går att beskriva,, nu ska jag bara tänka på annat de närmsta dagarna.

Tyvärr har min faster lämnat återbud på vår shoppingrunda på fredag. Men istället ska jag träffa Linda så jag klagar inte alls. Var jätte längesen vi sågs så det ser jag fram emot.

Nu tänker jag inte gör anågonting förutom att krypa ner under en filt och kika på tv och ta det lugnt. Det har jag verkligen förtjänat. Är alldeles slut efter flera timmars skrivande och sedan träning. Dessutom är det ju
Grey's anatomy nu och det är riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback