Lost

Har ju totalt glömt bort att skriva om Lost som jag och j-a började titta på i söndags. Måste säga att vi hade det riktigt trevlig, vi åt jätte god tårta dessutom. Och Lost var... faktiskt riktigt bra! Måste säga att de första två avsnitten (vi såg bara två) var riktigt läskiga. Jag satt på helspänn konstant, fast jag är i och för sig lite feg av mig när det kommer till läskiga filmer och sådant. Men ändå! Tror iallafall att jag kommer gilla Lost! J-a är i Götet nu till på torsdag men när han kommer hem kan vi förhoppningsvis fortsätta titta.

Nu är det dags att äta lite och titta på tv, det är jag värd efter ännu en riktigt lång dag. Jag lider med alla (inklusive mig själv) som åkte/försökte åka pendeltåg imorse. Jag kände mig som en packad sill plus att det var minst sagt iskallt på perrongen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback