Måndag

Ska snart springa iväg till bussen för att möta tjejerna i Alvik. Hoppas på att solen inte försvinner, det ser så himla skönt ut ute just nu. Nästan lite våraktigt då temperaturen har smugit sig upp mot hela fem plusgrader! Pratade med pappa igår och de har haft cirka 20 grader och sol varje dag, gud vad underbart det låter. Sov iallafall riktigt gott i natt och drömde att jag var polis.. Hmm konstigt? JA!

Det är bara måndag idag och redan nu ser det ut som om jag har all tid planerad framför mig. Föreläsningar tisdag, onsdag och torsdag bara vilket är skönt för jag har en hel del annat som ska göras, bland annat blir det förhoppningsvis en tur till Lisa för att spana in hennes nya lägenhet (jag har fortfarande inte gjort det trots att det är en månad sedan hon flyttade) och även tråkigare saker som jobb och att börja läsa kurslitteraturen. Måste rusa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback