Mutad

Ännu en lång dag som snart är till ändo. Har haft första föreläsningen i mikroteori vilket var hyffsat sövande. Sedan for jag vidare för att arbeta några timmar. Dagens arbetsuppgifter var allt annat än roliga men som tur var mutade Sus mig med en solskensbulle och då steg genast humöret några grader. Vidare till träningen vilken var helt okej förutom att jag råkade göra illa mitt knä på något tokigt vis. Vet precis när det hände men det gick över direkt så jag brydde mig inte om det men nu när det har stelnat gör det jätte ont. Håller tummarna för att smärtan ska vara borta imorgon!

Har även hämtat hem min favorit Bamse (som har spenderat senaste dagarna hos syster Linda) så nu är jag inte riktigt lika ensam längre. Pratade med Mamma och Pappa förut och de hade haft 27 grader varmt igår, nej jag är inte avundsjuk, verkligen inte...

Nu ska jag försöka läsa första kapitlet om mikroekonomi. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback