Onsdag

Har idag skrivit in mig på nationalekonomiska institutionen för att läsa grundkurs i Nationalekonomi vilket är den andra terminen på ekonomilinjen. Känns ganska roligt att börja med något nytt nu, något som förhoppningsvis inte är lika stressigt som företagsekonomin där det är uppdelat i fyraveckorsperioder.

Gav mig sedan ut på stan en sväng för att pröva shoppinglyckan. Den var tyvärr inget vidare idag utan jag kom hem tomhänt. Tråkigt för mig men bra för plånboken! Vet inte vad det var som gjorde det, snöovädret eller min ständigt återkommande huvudvärk kanske. Hur som helst, fortfarande för mycket dålig rea kvar och för lite lockande vårkläder. Det enda jag hittade var en mängd fina vårskor men det är så tråkigt att köpa nu efterosm att man inte kan använda dem på evigheter.

Var även förbi hos Farmor en sväng och hjälpte henne att plocka bort julsakerna. Snart är det dags för träning och jag är helt sjukt osugen. Skulle så mycket hellre ligga hemma i tv-soffan. Men men dags att röra lite på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback