Sex and the city

Har ägnat hela dagen åt att plugga. Det känns som mitt huvud kommer lossna snart av all kuskap jag tryckt in i det de senaste dagarna. Kan omöjligt vara bra för kroppen att plugga såhär intensivt. Men som sagt, förhoppningsvis är det här sista gången då jag ska försöka ta fasta på mitt nyårslöfte och se till att vara ute i god tid fortsättningsvis. Uppföljning kommer på hur vida det lyckas eller inte.

Tänkte nu ta och titta på ett avsnitt av
Sex and the City (så himla bra!) innan det är dags att stämma bekantskap med sängen. Sex and the city är en sådan där serie där jag kan titta på avsnitten om och om igen utan att tröttna, precis som Vänner som också är en riktig överlevare. I just love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback