Socker + sömn

Hade ett riktigt bra (men lite för långt) träningspass idag. Vi spelade mycket vilket alltid är roligt plus att det kändes som att vi hittade varandra rätt bra idag. Kul inför morgondagens match!

Är så trött att jag tror jag svimmar. Har haft samma känsla i flera dagar nu men ändå kan jag inte somna när jag väl går och lägger mig utan ligger och vrider och vänder jättelänge. Sömntips är välkomna! Ska iallafall försöka komma i säng hyffsat tidigt idag med tanke på att det inte blir någon lugn och ro imorrn.

Någon mer än jag som har ett fruktansvärt sockerberoende så här efter jul?! Nästa vecka är det slut på sötsaker för ett tag, det är ett som är säkert. Undra om det kan vara så att mina sömnproblem och mitt nytillkomna sockerberoende hänger ihop? Har nämligen aldrig haft problem att sova förut. Fast det kan lika gärna hänga ihop med att hela min värld är upp och ner just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback