Tjejkväll

Igår blev det träff med tjejerna på kvällen. Vi skulle äta i Vällingehus men där var det förstås stängt så vi satte oss på bussen och efter en liten sightseeingtur hamnade vi i Kista och kunde där trycka i oss mängder med mat. Det blev grekiskt för hela slanten och en jätte mjukglass till efterrätt. Tro inte att frossandet slutade där utan sen bar det av hem till Mian för film med chips och dip.
Var så mätt att jag nästan rullade hem, men det var skönt och känna att matlusten är tillbaka så gott som. Imorse var det dock stopp igen och fick tvinga i mig frukost. Gårdagskvällen var riktigt mysig. Skönt att få tänka på annat och kunna skratta lite. Tjejerna fick mig verkligen på gott humör, ni är världens bästa vänner! Vi såg på Skönheten och odjuret och jag och Lisa pratade oss såklart i genom hela filmen, mycket underhållande!

Idag har jag och pappa gått en långpromenad med hunden och om en stund ska vi åka till släkten i Norrtälje. Hoppas jag kan hålla tårarna borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback