Vinst

Vi vann mot Täby med 16 poäng, jätte skönt. En lite seg match men vi vann och det är det som räknas. En vinst är en vinst är en vinst som det heter.

Har även hunnit med att köpa nya skidbyxor. Vita peak, de är superfina.

Ikväll blir det hemma ensam som gäller. Är inte på humör för att gå ut fast jag verkligen önskar att jag var det. De kommer säkert få jätteroligt men jag vill bara vara hemma för mig själv. Eller egentligen skulle jag vilja vara med dig men jag försöker att inte tänka så. Tänker istället krypa upp i sängen och äta chips och glo på tv. Inte världens roligaste lördag men precis vad jag behöver och orkar. Ska försöka att inte fundera alls.

Imorrn ska vi äta lunch och det ser jag fram emot. Hoppas du också gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback