Det var den helgen det

En vecka kvar till semestern. Gud vad jag längtar!

Nu har hela helgen gått utan bloggande igen så nu får det bli en rejäl uppdatering. Fredagen blev lugn hemma hos j-a med Roger på besök från Gotland. I lördags var jag med pappa hos farmor och sedan övningskörde vi. Regnet avtog ju framåt eftermiddagen så på kvällen grillade vi (invigning av nya grillen för min del). Sedan mötte jag och j-a upp hans syster Gunilla för en kväll på stan. Vi började uppe på Gondolen och fortsatte senare till Pontus by the sea. Trevlig kväll med många goda drinkar. Igår hände det inte särskilt mycket. Sov länge, träffade Linda (brunhåriga) en stund och fikade på kvällen med Roger och Nicole, som åker tillbaka till Gotland idag.

Nu har j-a åkt på basketläger till söndag. Känns lite tomt men sen har vi semester tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback