En himmelsk drog

Var och grillade hos Linda igår. Var jättehungrig när jag kom och det dröjde ett bra tag tills vi tände grillen. På bordet stod två chipsskålar och alltid så smarta jag tänkte att jag bara skulle äta några stycken. Ville ju inte förstöra aptiten - även om jag faktiskt var dödshungrig. Men nej, det är verkligen omöjligt att inte fortsätta äta chips när man väl har börjat. Jag beundrar folk som tar ett chips och sedan är det bra för dem. Chips är min drog - det finns inget jag kan frossa i som det. Grillningen var trevlig iallafall. Och maten god även fast halva magen var fylld med chirre...

På måndag börjar Blackens läger och jag ska inte åka. Snyft! Jag vill vara där och spela basket, mysa på tjockmattor, titta på Dirty Dancing fyra gånger med Linda, ha det skoj och busa en massa. Men nej, jag ska jobba. Snyft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback