Helgens äventyr

Nästan varje helg blir bloggen bortglömd och så blir det en lång uppdatering på söndagen. Denna helg är inget undantag. Har väl mycket att göra hela tiden, så bloggen blir bortprioriterad.

Fredag: Middag hemma hos Mian med Mian (såklart), Jonna och Lisa. De sötnosarna (plus Carro och Anna)  överraskade mig ju även med födelsedagspresenter - så gulliga mina tjejer. Fick ljus, temugg och örhängen. Perfekta presenter till mig som älskar både te och smycken. Tack igen darlings!!

Efter middagen blev det förkrök på Nivå. Trevligt som alltid även om det inte riktigt kändes som det brukar. Tanken för kvällen var att detskulle bli ett återbesök på Loge, där vi haft jätteroligt gången innnan men det var tydligen nedlagt. Smått besvikna tog vi första bästa ställe vilket råkade vara Sturecompagniet. Helt okej ställe, men tyvärr lite dålig musik och litet dansgolv. Vi hade roligt iallafall och kvällen avslutades med mat på Mc Donalds. Var riktigt trött på hemvägen och det var så skönt när jag äntligen fick krypa ner i sängen.

Lördag: Igår firade vi j-as syster Gunilla som fyller 30 år imorgon. Det var trevligt och god mat men både jag och j-a var ganska trötta. Kvällen spenderade vi i sängen och tittade på Grey's anatomy och åt chips. Mysigt och precis vad vi orkade med.

Söndag: Idag var ju vädret alldeles strålande och det var tur det. Vi har tillbringat dagen ute på j-as land med hans föräldrar och mina föräldrar. Trevligt trevligt. Har badat, legat i hängmattan, myst med hundarna och ätit god mat. En perfekt söndag. Det är så himla härligt på landet, egentligen borde man vara där oftare. En riktig pärla inte alls långt hemifrån.

Imorgon är det dags för arbete men det känns ganska lugnt faktiskt. Jobbar ju bara tre dagar denna vecka eftersom det bär av till Kolmården på torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback