Santorini

Har haft en helt fantastisk vecka med mina underbara tjejer.

Lay's. Luftmadrasser. Gratisshots. Boten Anna. Fetaost och oliver. Smirre. Födelsedagssång på nio olika språk. Alkis-Anna. Albatross. Toalett som pruttar. Supermarket. Mopedutflykt. Poolen. Det är inte lite sprit i dem. Black Sand. Dans på bardisken. Stars are blind. After Sun. Nattmat. Pasta pasta pasta. Shit motherfucker. Ett stycke bakfylla. Svart-vitt. I love you. Djur-ljud. Utsikten. Ensamma på en mörk väg. Nattdopp. Rabies-katter. Bye Bye. Davinci koden. Sova siesta. Däckad säl. Aussie Boy. Fotboll. Souvlaki. Brända. One-greek-salad-please. Födelsedagsskumpa. Satisfaction. Sömnbrist javisst. President mest hela tiden. Bortblåst linne.     ALLT VAR GREAT!  (Och jag har säkerligen glömt hälften av det jag ville säga.)

Anna, Carro, Mian och Nattis - Hur kommer det sig att våra resor alltid blir så klockrena? Jag vet inte faktiskt, men en sak vet jag och det är att ni är världens mest underbara vänner.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback