Sent firande

I lördags firade vi min födelsedag med familjen. Det var trevligt, god mat och fina presenter. Fick bland annat boken Den vita massajen, som jag nu har börjat läsa och redan fastnat i. Verkar jättebra och intressant. Ett riktigt lyckat efterskottsfirande av födelsedagen.

På kvällen träffade jag Anna och Lisa. Vi var ute och drack lite/inte så lite kanske (bland annat på Snaps), pratade strunt och hade det trevligt. Stötte tyvärr på en hel del konstiga och otrevliga människor, blä!  Och åksjuk på tunnelbanan är inget jag uppskattar, ska aldrig mer åka baklänges. Kom dock hem säkert ändå och höll på att somna med mobilen i handen, trött eller vad.

Kvällens konstigaste raggningsförsök utsattes nog Lisa för:
- Hur betalar du dina räkningar, på posten eller över internet?

Igår träffade jag syster Linda och systerdotter Sandra. Vi tog en sväng på BR i Vällingby, åt glass och sen övertalade vi mamma att åka till Ikea med oss. Skoj, jag älskar Ikea! Åkte sen till Farmor med pappa, tycker hon var rätt pigg faktiskt. Förhoppningsvis orkar hon komma och hälsa på oss någon dag så hon får komma ut lite. Tror hon skulle må bra av det.

Just nu har jag lunchavlösning i växeln, åhh... Tur att jag har min bok med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback