Sömn är en struntsak

Sedan hemkomsten har jag verkligen kastats in i vardagen igen. Istället för bad, sol och annat slappt är jag nu tillbaka på jobbet. Upp kvart i sex varje morgon och jobb till klockan fyra. Kan säga att det är en rätt stor omställning när vi den senaste veckan gått och lagt oss runt fyra-fem varje dag.

Igår grillade vi hemma hos Mian, vi var en hel drös faktiskt, vilket var väldigt trevligt. God mat blev det, det pratades en hel del Grekland och vi tittade på massor med roliga kort. Hade egentligen tänkt att jag skulle få mig en rejäl portion sömn i natt så jag inte sover bort helgen men det gick tyvärr åt skogen. Hade väldigt trevligt hos Mian så det var helt enkelt inte aktuellt. Kom hem vid elva men då var jag ju faktiskt tvungen att lägga in allas Greklandsbilder i datorn. Så det blev inte så mycket sömn i natt heller. Men sova kan man göra i graven.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback