Tiden går fort...

... när man har roligt. Och det har jag haft i helgen och tyvärr är den snart slut fast det känns som den knappt börjat. Som vanligt med andra ord.

Igår gick jag en lång shoppingrunda med mamma och pappa. Vi lyckades handla lite födelsedagspresenter till mig och även en del till dem. En lyckosam tur för alla med andra ord. På kvällen var jag och j-a ute och åt på Raw, jättegod sushi och mysigt. Idag har jag träffat Linda (från laget) en sväng. Vi åt glass och drack världens skummaste iste. Passade på att ta igen lite, har inte setts på ett tag och förut har vi ju träffas nästan varje dag. Sedan åkte jag och pappa en sväng till Farmor.

Det blev en kort resummé av helgen för nu har jag bråttom på väg till middag hos j-as föräldrar. Glöm inte vm-finalen ikväll, heja Frankrike!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback