V Ä L D I G T

Väldigt störande 1: Glömde sätta på mig klockan imorse. Har äntligen lärt mig att använda den, det vill säga istället för att ta upp mobilen varje gång jag undrar vad klockan är tittar jag bara på klockan på armen. Det tog bara ett halvår och nu är jag tillbaka på ruta ett igen. Inte glömma imorgon!

Väldigt störande 2: Ö-knappen på detta tangentbord är knasig. För att skriva Ö måste man trycka väldigt hårt vilket jag missar jämt och ständigt. Får hela tiden gå tillbaka och stoppa in saknade Ö, man använder den bokstaven mer än man tror.

Väldigt trevligt 1: Träffa Linda i Kista Galleria efter jobbet. Shoppa, äta mat och prata strunt. I like it!

Väldigt trevligt 2: Att det bara är en dag kvar på denna arbetsvecka. Jag har sagt det förr men det tåls att sägas igen, vi borde införa tredagarsveckor. Tänk vad mycket skoj man skulle hinna med på helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback