Avslutning

Igår hade vi avslutning med damlaget vilket innebar middag och sedan fest här hemma. God mat, en hel del dricka och trevligt sällskap gjorde kvällen till en riktig höjdare. Herrlaget var även dem här och trots att vi var så många var det inget som gick sönder sånär som på en vas. Hellyckad kväll som dock slutade alldeles för sent/tidigt på morgonen. Men så är det när man har kul och det tror jag alla hade. Jag hade skoj iallafall!

Idag har det inte varit mycket som hänt. Toktrött och har därför endast städat och sovit under dagen. Nu ikväll åt jag middag med Linda (brunhåriga), Linda (blonda) och Kim. Ungefär vad jag orkade med denna söndag och nu är det dags att sova igen, ska bli så skönt.

Ny vecka imorgon = Nya tag = Tentaplugg = Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback