Flak, jobb, bikini, fotboll

I tisdags tog Linda (från laget) studenten. Självklart var jag och Tina på plats för utspringet och fick även äran att åka med på flaket. Flakresan var jätterolig men det blev lite väl blött. Jag var inte direkt mitt fräshaste jag på väg hem, snarare mitt ofräshaste någonsin. Helt dränkt i öl och cider, allt annat än trevligt egentligen. Som min pappa så snällt uttryckte det när jag kom hem: Du luktar som en gammal fullis! Tack pappa. Men efter en snabb dusch var jag genast representabel och gick på mottagningen, mycket mysigt även det.

Igår var min ledighet för tillfället över och det var dags att infinna sig på arbetet. Har haft upplärning i växeln så nu besitter jag även den kunskapen, inte så avancerat. Och det är inte alltför illa att jobba, ska ju ändå vara ledig snart igen. Inte långt kvar till Grekland nu...

Hittade äntligen en bikini igår. Hade ju tänkt mig en guldig eller randig men det blir inte alltid som man tänkt sig. Jag hittade en svart med blommor i massa starka färger. Inte vad jag planerat med andra ord, men den var superfin och jag är jättenöjd. Dessutom var det skönt att ha det problemet ur världen.

Snart är det dags för Sverige-Paraguay som egentligen skulle ha setts hos Carro. Men jag bangade tyvärr. Förlåt tjejer, hoppas vi ses imorgon iallafall. Och nu håller vi tummarna för Sveriges grabbar!  Vet inte hur det är med er, men jag är toknervös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback