Förflyttning ok?

Mitt huvud håller på att gå sönder av all kunskap jag trycker in i det just nu. Magen däremot skriker av tomhet, går det för sig att flytta lite information dit så att det lättar i skallen och inte ekar i magen? Nej, jag trodde väl inte det. Men tänk vad bra det vore om jag kunde få förvara lite inflation, löneteorier, solowmodellen och efterfrågekomponenter i magsäcken. Då skulle allt kännas mycket enklare.

Idag är det en ren pluggdag - och pluggkväll. Uhh... Tråk tråk med andra ord. Men det kan inte vara kul jämt och tänk vad skönt det kommer vara på söndag! Lite roliga saker händer under tiden trots allt. Igår kväll grillade vi, vilket var jättemysigt. Både imorgon och på fredag blir det små avstickare på studentmottagningar och dessutom börjar ju fotbolls-vm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback