Fullt med fotboll

Först: Sveriges vinst mot Paraguay! JAAAAAAAA!!! Fredrik Ljungberg på nick, det händer inte ofta - men det hände i precis rätt läge. Mot åttondelsfinal!

Igår: Tredje dagen på jobbet. Hade inte särskilt mycket att göra så det blev lite segt efter lunch. Tycker bättre om när det är fart hela tiden och händer saker, då går tiden mycket fortare. Igår blev det nästan till att bara sitta av sista timmen, och då kryper klockan fram.

Efter jobbet tittade vi på Holland-Elfenbenskusten, underhållande match med snygga mål. Kvällen bjöd på fint väder så jag passade på att bjuda över lite vänner på grillning, vilket blev riktigt trevligt. Jag var dock ganska trött och  kanske inte det roligaste sällskapet, så tur att vi var några stycken. Och att jag hade underhållande saker hemma, såsom elektrisk myggsmälla.

Idag: Jag och j-a sov enda till tolv idag, vilket är ovanligt för oss. Någon brukar alltid vakna tidigt och väcka den andra. Men det var riktigt skönt, tyvärr vaknade j-a upp alldeles förkyld och med halsont. Men vi har idag tagit en lång promenad i det härliga vädret och sedan har vi tittat på fotboll. Roliga matcher idag med, älskar fotbolls-vm. Att Ghana vann mot Tjeckien måste ju räknas som vm:s första skräll, roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback