Sommarlov!

Igår skrev jag alltså tenta i makroekonomi. Det gick okej, inte jättebra. Frågorna var lite konstiga men vad gör det nu? Jag har ju äntligen sommarlov och kan strunta i studier ända fram till augusti-september, underbart! Känslan av att ha skrivit tenta är svårslagen, det är så skönt när man lämnar salen och inte behöver tänka på tillväxt hit och lågkonjunktur dit. Man kan bara släppa all press och göra något helt annat.

Efter tentan tog jag en sväng på stan i jakt på en bikini jag sett. Den verkar tyvärr inte gå att uppbringa så nu måste jag nog se mig om efter adrahandsalternativ, snyft! Den jag sett var så perfekt att det kommer bli svårt att hitta något lika bra. Lyckades iallafall med mitt andra uppdrag, vilket dock är hemligt för man vet ju inte vem som kan tänkas läsa.

En sväng till j-a för lite vila framför Holland-Serbien och sedan hem till mig för grillning. På besök var även Morfar, syster Linda och systerdotter Sandra. De två sistnämnda ska jag för övrigt se mer av idag, ikväll ska det spelas brännboll med Sandras klass och jag var inte sen att anmäla mig som frivillig. Men först blir det till att träffa en annan Linda (brunhåriga) och göra något mysigt i det underbara vädret.

Det är ungefär vad jag lyckats och tänkt fylla mina två första sommarlovsdagar med.

Två veckor kvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback