Studenten

Imorgon är det ett år sedan jag tog studenten. Tiden har gått fort men samtidigt känns det som att det var en evighet sedan det var jag som sprang ut. Det har hänt så mycket sedan dess, på sätt och vis har livet verkligen förändrats. Men det mesta till det bättre som tur är. Saknar dock tryggheten som skolan medförde och självklarheten att träffa alla vänner varje dag.

Iallafall, en studentmottagning blev det igår och idag ytterligare en. Nästa vecka står en till på planeringen och då är det även flakåkning på schemat för min del. Ska bli riktigt skoj även om inget flak någonsin kommer leva upp till minnena från mitt eget. Det slår allt (och det trots regnet!)

Grattis alla studenter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback