Synd

Så var Sverige ute ur VM. Kanske inte så oväntat men på ett betydligt tråkigare sätt än jag trott och hoppats på. Illa, men nu får jag väl heja på Tyskland istället. Synd att Henke missade straffen, men Isaksson var iallfall grymt bra mellan stolparna. Målen var rena försvarsmissar!

Gårdagen var trevlig. Vi åt gott och hade det trevligt. Tog det ganska lugnt faktiskt, j-a är fortfarande ganska hängig. Idag låg vi i sängen länge, tittade på Insideman och åt rester, härligt! Imorgon måste jag packa, vilket jag inte börjat göra än.  Tycker inte om att packa, vore bra om väskan bara var redo direkt. Och på måndag bär det av söderut...

Kommentarer
Postat av: Elli

Riktigt synd att dom åkte ut, men det var som sagt väntat..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback