Tisdag

Orkade inte blogga igår kväll trots att jag lovat storasyster en uppdatering. Var helt slut efter en tung söndagskväll, för lite sömn och en måndag fylld med jobb och picknick. Idag är jag piggare efter hela sju timmars välbehövd sömn i natt.

Igår hade jag iallafall picknick med storasyster Linda och systerdotter Sandra. Egentligen skulle jag även ha badat men det blåste så mycket att jag skippade det. Sandra badade för oss alla tre istället, en riktig fisk! Så mysigt på sommaren då man har tid - och ork att sticka iväg och bada eller göra något annat roligt efter jobbet, en av de bästa sakerna med årstiden!

Idag är det dags - ödesmatchen mot England. Jag är sjukt pirrig i magen, känns nästan som att det är jag som ska spela match. Men ikväll är det Sverige-tröjan på och hålla tummarna hårt som gäller! Jag tror - och hoppas på en supermatch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback