Veckan som gått

Idag har sommaren äntligen hittat tillbaka till Sverige, underbart!


I mitt horoskop idag stod det att veckan har varit bra eftersom att jag planerat så ordentligt. Lustigt för jag har upplev de gångna dagarna som precis tvärtom. Har inte alls fått sådant gjort som jag hade tänkt = Plugga dagarna i ända. Men det har varit en bra vecka så jag tänker inte klaga.

Igår fick jag och mamma (okej mest jag, men mamma var lättövertalad) ett ryck och åkte till Kista för några timmars trevlig shopping. Vi kom hem med en hel del påsar och jag känner mig riktigt nöjd med de hittade sakerna. Min mamma är en sann underklädsjunkie så vi kom hem med en hel del fina sådana, härligt!

Men ikväll är det andra bullar som gäller. Har man slarvat under veckan får man ta igen studierna på fredagskvällen. Inte det roligaste kanske men ett nödvändigt ont ibland tyvärr. Och nu är det inte långt kvar till sommarlovet heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback