Abstinens

Jag vet inte när jag var borta från basket så här länge senast. Eller jo det vet jag faktiskt, när jag hade halsfluss i somras. Men det var inte lika jobbigt då, säsongen hade ju inte ens börjat. Nu när matcherna är som viktigast, då ska jag förstås vara sjuk. Åh vad trött jag är på att hosta, jag har basket-abstinens!
 
Denna dag har inte innehållit något speciellt och kommer troligtvis inte göra det heller. Hade fördjupningsföreläsning imorse vilket inte var allt för spännande och sedan åkte jag hem och kröp ner i sängen igen. Vet inte om det är sjukdomen eller min morfinbaserade hostmedicin som gör det men jag är himla trött hela tiden, en blandning av de båda kanske.

Kvällen tänkte jag spendera inomhus, har inga planer på att gå ut mer idag med tanke på hur kallt det är ute. Brr... Istället ska jag ta och läsa in en del kurslitteratur och se om tvn har något roligt att erbjuda. Förhoppningar finns, om inga serier lockar så är det ju åtminstonde returmatcher i Champions Leauge ikväll. Det funkar ju i värsta fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback