Basket - Live eller tv

Dags att sätta igång med dagens pluggdos nu. Ska dels läsa in mig för fredagens seminarium dels förbereda min grupps seminarieum som är på tisdag. Vi har möte imorgon med handledaren så då gäller det att ha kommit i gång ordentligt. Som tur är så är faktiskt litteraturen till seminariedelen lättläst och ganska intressant = inte alltför tungt att ta sig genom. Speciellt inte över en kopp Earl Grey.

Ikväll ska jag nog se till att få mig en dos basket. Är fortfarande inte hostfri så det blir ingen träning men upptäckte att Svt 24 sänder första kvartsfinalen mellan Telge och Norrköping. Kan nog bli lite skoj! Hade gärna åkt och tittat på herrlaget som spelar sista seriematchen mot Polisen men Brännkyrka känns lite väl långt att åka. Och de är ju redan klara för slutspel hur dagens match än slutar. Så jag nöjer mig med vad tvn har att erbjuda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback