Dags för vår?

Hade en lyckad eftermiddag på stan med Linda. Trevligt som alltid och vi inhandlade en present efter vissa bekymmer. Till mig själv blev det mindre shoppat, en handkräm var allt jag kom hem med. Lite tråkigt men välbehövt. Är ändå lite trött på att shoppa och inte kunna använda sakerna för att det fortfarande är vinter, suck! Jag och Linda bestämde för övrigt att den sjätte april så måste våren ha kommit, annars vet vi inte vad vi gör! Så nu är det bäst att snön sätter fart och töar bort (och slutar komma mer vilket det gjorde idag, blä).

Träningen idag var utpumpande, jag har nog inga krafter kvar i en enda muskel. Men det gick bättre idag. Kanske kommer jag i form någon gång igen, kanske. Nu måste jag krypa ner i sängen innnan kroppen helt lägger av. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback