En väg mot en säker död...

... måsta vara att vara sjuk i fyra veckor och sedan börja träna för fullt igen. Har precis avverkat ett två timmarspass med fys och basket och nu är det tveksamt om min stackars kropp kommer orka bära mig imorgon. Är helt slut, men det är bara att bita ihop och hämta nya tag för imorgon är det dags för träning igen. Hjälp, jag dör! (Nu är det bara att hoppas att hostan bestämmer sig för att hålla sig borta.)

Var hos j-a på middag idag. Stackarn jobbar natt den här veckan och hade blivit väckt idag mitt på dagen efter bara tre timmars sömn. Och inte kunnat somna om! Tur att inte jag jobbar natt, jag klarar inte av för lite sömn, min värld fungerar inte då. Så därför är det nu dags att styra kosan mot sängen, har seminareredovisning imorgon klockan nio.

Anna - Mina tankar är hos dig imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback