Ensam

Jag som trodde att jag inte skulle behöva sätta min fot utanför dörren något mer idag och så kom mamma och skickade ut mig med Bamse. Jag hade verkligen ingen lust att ge mig ut och än midre lust att frysa. Avskräckt efter att ha tittat på termometern (som visade tolv minusgrader) drog jag på mig massor med kläder och gav mig ut. Påbyllsad från tår till hjässa som jag var så var det faktiskt inte så farligt ute, jag frös inte ens!

J-a var här och åt middag men tyvärr var han tvungen att gå på styrelsemöte, trots mina (uppenbarligen mindre lyckade) försök att hålla honom kvar hos mig. Så nu blir det en alldeles ensam kväll. Nåväl det var ett tag sen, så det skadar väl inte direkt.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback