For the girls

Eftersom att mitt föregående inlägg var inspirerat av en väns blogg så tänkte jag fortsätta i samma tecken även nu (fast en annan vän). Tjejer, jag är jätteledsen för att jag har så lite tid just nu och ni kanske känner att jag aldrig hinner ses. Förlåt om jag är en dålig vän närmsta veckan. Så fort tentan är skriven ska jag se till att ta igen tiden med er. Jag saknar er! Och jag håller med, vi har MYCKET att prata om.

Anna opererades idag och allt hade gått bra, tack och lov! Även fast det inte är någon svår operation så är jag alltid orolig när någon nära ska sövas. Men allt hade ju gått bra så nu är det bara come-backen vi väntar på!

Tränade min andra träning idag och det var inte riktigt lika jobbigt som igår men jag har fruktansvärd träningsvärk. Usch och fy! Men roligt är det iallafall, synd bara att jag känner mig så dålig nu. Men vad kan man förvänta sig!? Hade även seminarieredovisning idag, vilken gick bra. Så nu är det hundra procent fokus på tentan som gäller.  Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback