Frukost - en hungerskapare

En sak är märkligt. De dagar jag äter ordentlig frukost som idag (smörgåsar, gröt och en banan) så blir jag hungrig mycket snabbare än om jag bara kastar i mig något litet på vägen. Knasigt tycker jag.

Dagen ägnas till näst intill hundra procent åt nationalekonomi. Inte ens avbrott för träning då det är torsdag = vilodag. Tur det, då kanske jag hinner bli av med lite träningsvärk. Men jag klagar egentligen inte, är så skönt och befriande att få röra på sig ordentligt igen! J-a kommer hit på middag idag också, trevligt tycker jag.

För övrigt så tror jag att min hund är förkyld. Han har nyst extremt mycket hela förmiddagen. Vad gör man åt hundförkylningar, jag brukar dricka te med honung men tror inte Bamse gillar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback