I love prickar

Idag var jag ledig och hade på förhand bestämt mig för att ägna dagen åt andra saker än plugg, vilket inte var ett löfte som var särskilt svårt att hålla. Är ledig imorgon också och då kommer det bli mer av den varan dock. Idag började jag istället dagen i lagom tempo, frukost i sängn framför Sex and the city, tänk om man kunde börja alla mornar så. Sedan tog jag det lugnt, städade lite i rummet och sånt för att sedan möta Caroline för en trevlig lunch. Lunch följdes av lite nutiksströvande i Vällingby och självklart lyckades jag köpa något. Ett prickigt linne som jag redan nu känner kommer vara min nästa stora kärlek. Jag älskar prickar... och randigt. Jag och Carro bestämde oss sedan för att fika men kom fram till att det inte finns ett enda roligt fik i Vällingby. Så vi åkte hem till mig och fikade istället. Mycket trevlig dag!

Har ätit middag hos j-a. J-as pappa som är den som står för matlagningen i familjen var inte hemma men hade som tur var gjort köttfässås innan han gav sig iväg. Och det var vi mycket glada över, för han gör världens godaste köttfärssås! Snart är det dags för Arsenal - Real Madrid. J-a är ett stort Arsenal-fan så jag tror faktiskt han börjar bli lite nervös nu. Tur att jag är en sådan snäll flickvän som stöttar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback