Ingen vanlig tisdag

Efter att ha ägnat hela gårdagen åt plugg så var det skönt att syssla med lite annat på kvällen. Det blev till och med lite omväxling emot hur tisdagskvällar brukar se ut, skoj! 89orna spelade sm-match mot Södertälje och jag var självklart där och hejade. De vann och är nu klara för semifinal, jätteroligt!

Sedan for jag hem till Lisa för en visit och en titt på Nick, den mystiske amerikanen som vi hört så mycket om. Även Mian, Therese och Kristina var med. Vi åt glass (det är en tradition när vi är hos Lisa tror jag) och pratade. Nick var lite blyg men jag kan absolut förstå honom. Söt var han iallafall och trevlig också. Och det var jätteroligt att träffa Therese vilket var en evighet sen.

Denna dag bjuder även den på studier, för ovanlighetens skull...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback