It's all about basketball

Så var lördagen slut kan man säga. Nu är det nämligen dags att ägna tiden åt studier vilket inte känns ett dugg lockande, men tyvärr nödvändigt. Som tur var har jag inhandlat en stor påse godis att trösta mig med.

Dagen har iallfall varit mycket lyckad. Som en bra flickvän bör så följde jag snällt med j-a på hans match i förmiddags. Sedan åt vi våfflor (ni har väl inte glömt våffeldagen?) hemma hos mig vilket var urgott, jag älskar våfflor! Eftermiddagen bjöd på mer basket, och en sån basket det blev. Herrlaget spelade andra och sista kvartsfinalmatchen och var tvungna att vinna med fem för att gå vidare till Final Four. Och de lyckades! Vinst med sju, en otroligt spännande match och ett oerhört drag! Mitt Blacke-hjärta slog i hundraåttio sista minuterna och jag blev riktigt rörd av stämningen, jätte roligt verkligen. 89orna spelade även sin första sm-match och vann efter en trevande första halvlek med ungefär tjugo poäng. Ingen underhållning men förhoppningsvis bjuder de på mer av den varan imorgon då det är en ny match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback