Jag är duktig...

... som pluggar på en lördagkväll måste jag erkänna att jag tycker. Har faktiskt fått mer gjort än förväntat men då och då svävar tankarna i väg på annat håll. Exempelvis..

  • Herrlagsmatchen, har fortfarande den där känslan i kroppen. Ni vet när man blir så oerhört glad över vad andra lyckas prestera.
  • Sommarens resa till Santorini, självklart! Går inte en dag utan att jag längtar lite grann. Speciellt när man har fullt upp med tråkiga saker.
  • Älsklingen. Önska jag kunde vara med honom istället för att plugga.
  • Minnen från förr. När jag sitter och klurar på någon formel fastnar jag med blicken på mina tavlor med fotografier och vipps är jag tillbaka i minnenas värld och har lagt nationalekonomin åt sidan, helt omedvetet!
Men tur är väl det, att tankarna flyter i väg ibland. Det är ju då man kläcker sina bästa idéer, åtminstone jag! Nu är frågan, plugga mer eller hänge sig åt John Blunds värld?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback