Mysiga fredag

Gårdagen blev en mycket lugn dag. Eftermiddagen ägnades åt pluggande varvat med tv. Åt middag med mamma och pappa (pappa sa att jag är borta så mycket så de skulle nästan kunna hyra ut mitt rum, jag tog det som en pik och åt hemma). Sedan åkte jag över till j-a och spenderade kvällen i hans famn, vi halvsov och tittade på ett antal avsnitt av Scrubs. Mitt i natten (runt två-tre) vaknade vi och gick upp för att stilla hungern med smörgåsar och te. Jättemysigt att bara slappa och ha det mysigt. Man behöver det.

I eftermiddag blir det till att gå och titta på F-93 som spelar slutspel. De har varit och tittat på alla våra matcher så nu är det vår tur att stötta dem. Hoppas de blir glada för vi är glada att de alltid är på våra matcher. Publiken gör altid att vi lyfter oss och spelar ännu bättre, den perfekta sjätte spelaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback