No sleeping beauty

Igår kväll bytte jag plugg mot tacos hemma hos Thomas och Ebba med pojkvännen vilket var mycket mysigt och betydligt roligare än att plugga. Åkte dock hem tidigt för att sova men varken jag eller j-a kunde somna. Suck! Låg vakna till tre - halv fyra utan en blund, helt klarvakna. Mysigt att ligga och prata men inte lika kul när väckarklockan ringde klockan sju. BLÄ! Men ska man ligga vaken med någon så är det med dig...


Men till universitetet skulle jag och till universitetet åkte jag. Och där har jag tillbringat hela dagen, först föreläsning och sedan många timmars studier i biblioteket. Och ja en ny erfarenhet har jag fått också. Drack min första kaffe idag för att piggna till på eftermiddagen och måste erkänna att den gjorde susen. Så tack Madde, nu kommer jag bli beroende! Men måste väl erkänna att jag blandade kaffet med varm choklad, men ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback