Onsdag

En katastrof har inträffat! Jag har tappat kontakten med en av mina favoritserier. TRE veckor i rad har jag missat Desperate Housewifes. Fruktansvärt! Igår var jag istället i j-as nya lägenhet, vilken var jättefin, förra veckan pluggade jag och veckan därinnan var det Alla hjärtans dag och då ville jag inte tråka ut j-a som inte är något desperate-fan. Det värsta är att jag inte har lyckats pricka in repriserna heller, men den här veckan då ska det ske. Jag måste återuppta kontakten med Desperate snarast!

Idag bjuds det inte på mycket spännande saker. Ska i väg till universitetet och plugga och sedan ha gruppövning. Och eftersom jag fortfarande inte är frisk så blir det ingen träning ikväll utan plugg då med. Plus OC såklart där är jag fortfarande en trogen tittare.

Eftersom att du tydligen hade spännande saker för dig igår så kan du ju förvänta dig ett minst sagt nyfiket smatal idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback