Precis som jag...

...så har min blogg varit rätt grinig senaste tiden. Det blir lätt så när allt inte riktigt är som man vill att det ska vara. Jag hatar att vara sjuk och inte kunna träna. Jag har haft massor med plugg vilket stressar mig jättemycket. Dessutom tar vintern på mina krafter, jag behöver sol för att orka hålla tempot uppe. Men men, jag vet ju att allt kommer bli bättre, luftrörskatarren kommer ge sig, duggan är imorgon och så småningom så kommer våren även om den känns väldigt avlägsen en kväll som denna.

Men jag har annat att glädjas över så länge:
J-a flyttar till egen lägenhet.
Vi har gjort en bra säsong hittills och är bara två vinster i från slutspel.
Ska ägna hela helgen åt roliga saker och inte tänka på mikroekonomi ett enda dugg.
Och viktigast av allt... Jag har världens bästa vänner!

Att
sukta efter tills våren är kommen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback