Proppad

Oj vad mätt jag är. Mamma bjöd på ännu en supergod fredagsmiddag (som det brukas med andra ord) och när det gäller mat har jag inga begränsningar. Och då blir det såhär, till och med tveksamt om jag kommer få ner någon glass hemma hos j-a ikväll men jag vet att det finns om jag ångrar mig. Nu börjar tiden rusa ifrån mig, dags att slänga ihop lite kläder till morgondagen och sedan springa (springa? jag kan inte ens springa just nu, på grund av min satans hosta, så det är bäst jag går i tid) iväg till  bussen. Morgondagen bjuder på shopping med faster vilket ska bli mycket trevligt. Förhoppningsvis - och troligtvis kommer vi hem med fina saker i påsarna.

Trevlig fredag alla vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback