Seminare 1

Imorgon är det fredag, nästbästa dagen på hela veckan. Allra bäst är förstås lördagar! Min morgondag är ännu lite oklar. Har  första seminariet i en serie på fem stycken på förmiddagen som ska handla om marknadsexpriment och försvar. Med anknytning till nationalekonomi såklart. Har läst all text och svarat på frågorna men är lite osäker på några svar. Återstår att se om jag har förstått rätt, men vi hoppas på det. Och ja jag tror faktiskt att jag har det. Skadar inte att vara possitiv.

Vad fredagskvällen bjuder på är än så länge ett frågetecken. Känns idag oklart om jag kommer kunna träna imorgon, hostan är envisare än jag trodde var möjligt, till och med envisare än systerdotter Sandra sju år - trott eller ej. Men jag hoppas den ger med sig snart, helst nu på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback