Seminarium hit - seminarium dit

Har spenderat större delen av dagen på universitetet med näsan nertryckt i en bok. Seminareuppgiften har tagit jättemycket tid men nu känns det som att vi äntligen börjar få grepp om det hela. Kapitlet var riktigt krångligt och som för att göra det hela ännu lite roligare så nämnde vår handledare att vårt kapitel är det svåraste i seminareserien. Bra val där gruppen!

Och nu väntar... ytterligare plugg, tyvärr. Önsar jag kunde säga att nu ska jag ta ett långt bad och bara mysa (vilket är precis vad jag förtjänar) men nej. Nu måste jag läsa in mig till seminaret imorgon. Usch, jag som egentligen tycker att det här är den roligaste delen av kursen, nu ångrar jag mig nästan.

Men imorgon är det iallafall fredag!, I love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback