Söndag

Nu är dem mina! Jag är så lycklig över mina nya skor. Och mina nya jeans, för ja jag lyckades köpa det med idag. En riktigt trevlig (och för alla lyckosam) tur på stan med både j-a, mamma och pappa blev det. Skoj och mycket ovanligt, vanligtvis brukar det vara med en utav dem i taget. Sedan styrde vi kosan mot Farmor och åt en tidig god middag och nu är vi tillbaka på ruta ett igen: Hemma hos j-a. Jag har redan blivit riktigt fäst vid hans lägenhet, den är näst intill perfekt. Enda felet just nu är tre tv-spelande vänner som tar upp allt soffutrymme, men det är sånt man får räkna med. Och egentligen inget fel heller.

Imorgon är det måndag igen. Förhoppningarna är att kunna träna men det ser inte allt för ljust ut. Annars blir det en lugn vecka, ledig onsdag torsdag, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback