VINST

Herregud! En sån dag, en sån match! Jag vet inte hur jag ska kunna förklara känslan jag hade efter att slutsignalen ljöd och det stod klart att vi vunnit matchen mot Polisen och därmed kommit tvåa i BaskeEttan vår första säsong i allsvenskan. Jag är så himla stolt, stolt över mitt lag, mina lagkamrater. En jätte bra säsong som avslutades perfekt med nio raka vinster. Sjukt bra! Är ledsen över att inte ha kunnat spela tre senaste matcherna men det glädjer mig att vi kliver in och presterar när vi måste, att spelare tar ansvar och förhoppningsvis också lär sig något av de misstag som görs. För misstag gör vi, men jag hoppas vi inte upprepar dem utan kan spela ännu bättre i sm och scania (för de yngre) som stundar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback