Ännu en solig dag

Igår blev det en heldag. Föreläsning, jobb, träning, hem till j-a. Somnade så gott så gott på hans arm efter ett och ett halvt Scrubs-avsnitt. Och måste faktiskt passa på att hylla den serien ännu en gång. Det är få serier som lyckas leverera så många känslor i samma avsnitt, klockrent! Till alla er som inte är anhängare, börja titta nu!

Idag var det en lugnare dag. Jag hade föreläsning på förmiddagen som jag bara ägnade ett halvt öra åt. Men det kändes helt okej att inte vara helt med, den var inte så viktig. Sedan mötte jag upp Nattis och vi for ut på Djurgården för trevlig lunch och solande. Anna kom förbi en stund (efter lite runtåkande och förvirrning) och vi passade på att inta en glass, mums! En promenad längs Strandvägen hanns med också innan jag i sällskap med Far min for till Farmor på sjukhuset. Imorgon ska hon flyttas till ett korttidsboende och det känns bra, ett steg i rätt riktning.

Kvällen bjöd i god ordning på träning och sedan en annan bra serie, OC! De har ju sagt att vädret ska bli sämre men jag hoppas på ett litet vädermirakel och solsken för imorgon fyller systerdotter Sandra sju år och ska firas.

En tråkig nyhet tynger dock mitt hjärta, och det känns jobbigt att veta att man inte kan hjälpa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback