Bloggtorka

Har varit lite bloggtorka på senaste tiden. Har helt enkelt inte haft tid. Men nu är jag på jobbet och tänkte passa på att uppdatera innan lunchen är slut. Idag stod dugga på planeringen så den avklarades imorse (ganska lätt) och sedan dess har det arbetats. Tråkigt att sitta inne när det är så fint väder men jag fick åtminstone avnjuta lunchen på altanen, härligt!

Helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Vi förlorade finalen i lördags och det tog hårt måste jag erkänna. Känner fortfarande besvikelse och irritation. Men det är bara att bryta ihop och gå vidare som pappa brukar säga. Resterande helgen blev det pluggande, solande och finaltittande. En inte alltför innehållsrik helg med andra ord.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback