En månad kvar - det ni!

I onsdags hade jag och min grupp redovisning. Det gick bra och det är så skönt att den är ur världen. Nu är det bara tentan kvar, ehh bara och bara... Efter redovisningen gick jag på stan med Linda från mitt lag. Jag hade lovat att hjälpa henne att leta klänning till hennes avslutningsfest och vi hittade både klänning och skor. Synd bara att jag inte är lika bra på att hitta någon klänning till mig själv.

På kvällen hade vi middag hemma hos Lisa och sedan blev det utgång på Garbo, där Annas innebandylag hade fest. Det var riktigt roligt måste jag säga! Och jag älskar när det är sommar och ljust när man kommer hem! Och extra rolig var kvällen för att massa olika vänner var där som jag inte är ute med så ofta. Och jag och Mian fick våra tequila-shots den här gången!

Igår var jag lagom pigg men bestämde mig ändå för att träffa systrarna och systerdöttrarna. Vi gick och såg Ice Age 2, som var jättebra och fantastiskt rolig! Sedan uträttade vi lite ärenden och till slut åt vi middag. Lagom utmattad efter att ha haft två sjuåringar hängandes i armarna i flera timmar gick jag hem och sov i elva timmar, skönt och nu är jag utvilad.

För övrigt är det idag exakt en månad kvar tills jag och flickorna åker till Santorini. Åh, vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback